Škoda Connect

Ce anume este Škoda Connect?

Epoca digitală câștigă tot mai mult teren și în cotidianul nostru, inclusiv în conexiune cu automobilele noastre. Astfel, Škoda oferă servicii on-line ce servesc în primul rând siguranței dumneavoastră și vă dau acces facil și confortabil la informații on-line și informații privind automobilul. Škoda Connect este compus din cele două pachete principale: Care Connect și Infotainment Online. Care Connect include serviciile proactive, ce vă oferă asistență în caz de probleme în legătură cu automobilul dumneavoastră, dar și pentru planificarea lucrărilor de service. Tot aici este inclus și accesul de la distanță la automobil prin intermediul aplicației. Infotainment Online (disponibil exclusiv în combinație cu un sistem de navigație) include anumite funcții adiționale pentru navigație și pentru căutarea informațiilor actuale privind starea vremii, traficul, locurile de parcare și multe altele.

 

Click aici pentru ghidul de utilizare al aplicației

 

 

INFOTAINMENT ON-LINE

Serviciile din pachetul Infotainment Online vă ajută să ajungeți mereu sigur și confortabil la destinație. Aceste servicii sunt oferite pentru sistemele de infotainment Škoda Amundsen și Columbus. Valabilitatea serviciului poate fi prelungită în mod regulat.

CARE CONNECT: SERVICIILE PROACTIVE

Serviciile proactive vă ajută să soluționați erorile sau alte probleme cu privire la starea automobilului dumneavoastră. Astfel, în cazul unui accident minor, automobilul contactează automat un service sau solicită ajutor. Serviciile proactive sunt compatibile cu cele mai multe sisteme de infotainment și pot fi oferite ca dotare standard sau opțională.

CARE CONNECT: ACCES DE LA DISTANȚĂ

Posibilitatea de accesare a autoturismului de la distanță este o metodă absolut nouă de interconectare a autoturismului dumneavoastră cu un smartphone și de a controla astfel automobilul prin intermediul smartphone-ului sau de a-i accesa informațiile de stare. Serviciul acesta este permanent actualizat. Serviciile Care Connect sunt compatibile cu cele mai multe sisteme de infotainment.

APELUL DE URGENȚĂ/ECALL

O componentă foarte importantă a serviciilor Škoda Connect este funcția de siguranță pentru Apelul de urgență sau eCall (112), care este inclusă în dotarea standard sau în pachetul de servicii Care Connect și îi stă la dispoziție clientului gratuit, pe întreaga durată de viață a autoturismului.

FUNCTIONS-ON-DEMAND PENTRU AUTOMOBILUL DUMNEAVOASTRĂ Škoda

Noua OCTAVIA a fost primul model Škoda care a introdus opțiunea Functions-on-Demand. Datorită acestei tehnologii inovatoare, acum puteți comanda foarte simplu și oricând din sistemul de infotainment noi funcții pentru automobilul dumneavoastră. Este vorba de dotări care până nu demult trebuiau neapărat comandate încă înainte ca automobilul să fie produs. Este posibil ca oferta actuală de funcții să fie diferită în funcție de țară. Oferta este accesibilă din Shop-ul integrat în Škoda Connect sau direct din sistemul de infotainment al autoturismului.

ACCESAȚI AUTOMOBILUL DUMNEAVOASTRĂ Škoda PRIN COMANDĂ VOCALĂ

De asemenea, și asistentul dumneavoastră vocal vă poate oferi toate informațiile despre automobilul dumneavoastră. Trebuie doar să îl întrebați! Alexa înțelege întrebările pe care i le puneți în engleză, franceză sau germană, folosind o boxă Echo sau aplicația Alexa pe smartphone-ul dumneavoastră. Boxele Google Home pot fi controlate în limba engleză, oriunde în Europa. Astfel puteți ține mereu sub observație numărul de kilometri parcurși de automobilul dumneavoastră, nivelul combustibilului din rezervor și autonomia, puteți verifica dacă automobilul dumneavoastră Škoda este încuiat sau puteți vedea unde l-ați parcat, plus multe altele.

Utilizare gratuită în primul an

Serviciile Care Connect oferite în cadrul Škoda Connect pot fi accesate gratuit în primul an de la achiziţia unui automobil nou Škoda KODIAQ. Ulterior, serviciile funcţiei de Access de la distanţă trebuie plătite, iar celelalte servicii Care Connect (Proactive Services şi Emergency Call) pot fi utilizate gratuit încă 13 ani.

Portofoliul serviciilor Infotainment Online are o structură similară privind tarifele. Utilizarea este gratuită în primul an, iar clientul poate extinde apoi contra cost perioada de utilizare. Cu sistemul de navigaţie Amundsen, serviciile pot fi utilizate prin intermediul telefonului mobil conectat al utilizatorului sau pot fi utilizate cu ajutorul unui stick de date disponibil opţional. La sistemul Columbus, poate fi de asemenea utilizat hotspot-ul telefonului mobil sau, opţional, poate fi integrat un card SIM prin intermediul modulului LTE.

Data articol: 21 June, 2017
Inapoi

Lasa un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *