Lista posturilor disponibile în echipa noastră:

Atragerea de oameni bine pregătiți profesional și perfecționarea lor continuă sunt priorități permanente ale companiei.
Politica de resurse umane Avia Motors urmărește o colaborare permanentă, pe termen lung cu scopul final de a forma o echipă puternică, unită și implicată în construirea succesului companiei.

Îți place să lucrezi în echipă? Îți dorești un mediu de lucru provocator dar orientat spre rezultate?
Poți veni și tu în echipa Avia Motors!
Ai mai multe posibilități:

Trimite un CV și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: hr@aviamotors.ro sau prin fax la nr. (021) 209. 40.27
Verifică posturile disponibile și aplică pentru un job.
Aplicațiile tale vor fi strict confidențiale. Numai candidații selectați vor fi contactați.

Gestionar piese de schimb și accesorii – Punct de lucru Militari, Strada Dreptății 1

Descrierea jobului

  • Efectuarea recepției cantitative, calitative și valorice a mărfurilor și întocmirea documentelor legale de recepție;
  • Livrarea operativă a mărfurilor în atelier și către clienți, astfel încât să se elimine timpii de așteptare;
  • Înregistrarea în evidențele gestiunii pe baza de documente legale a tuturor intrărilor și ieșirilor de mărfuri în magazia de piese și în celelalte magazii;
  • Organizarea depozitului, prin păstrarea ordinii privind așezarea mărfurilor conform caracteristicilor tehnice de depozitare, pentru fiecare tip de marfă (cod, tip auto, domeniu de utilizare);
  • Ține evidența diverselor acțiuni (oferte de sezon, discounturi dedicate) pe care le promovează la clienți;
  • Urmărește permanent, în funcție de cererea pieței, a completării fondului de marfă și informează managerul direct, conform procedurilor, asupra necesarului de marfă pentru refacerea stocului optim;
  • Informează managerul direct în legatură cu crearea de stocuri fără mișcare sau a stocurilor cu mișcare lentă, în vederea valorificării acestora cu maximă eficiență;
  • Actualizează în permanență baza de date cu clienți și se asigură de corectitudinea informațiilor înregistrate;
  • Deține informații cu privire la ofertele, detaliile, noutățile tehnice, acțiunile de promovare și evoluțiile produselor mărcilor pe care le reprezintă și a pieței de profil auto;
  • Participă direct la îndeplinirea planului Departamentului Piese Schimb și Accesorii prin realizarea obiectivelor alocate.

Candidatul ideal

  • Studii medii în domeniul tehnic;
  • Experiență în gestiune;
  • Cunoștințe în domeniul auto (piese schimb);
  • Vechime minim 2 ani într-o funcție asemănătoare (de preferat);
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Orientare către client;
  • Capacitate de organizare;
  • Persoană dinamică și proactivă.

Aplica Online

Contabil – Punct de lucru Pantelimon, Bd. Biruinței nr. 11

Pe acest post va trebui să:

  • Înregistrezi în contabilitate și să verifici corectitudinea înregistrării:
    • venituri și cheltuieli, facturi de clienți și furnizori, deconturi de cheltuieli;
    • plăți și încasări prin casă în lei;
    • descărcarea de gestiune a mărfurilor, obiectelor de inventar și mijloacelor fixe;
    • alte lucrări specifice sau la solicitarea managerului direct.
  • Verifici documentele justificative care se înregistrează în contabilitate sau în baza cărora se efectuează înregistrările conform legislației în vigoare;
  • Participi împreună cu ceilalți contabili seniori la întocmirea declarațiilor lunare și anuale;
  • Realizezi reconcilierea lunară a soldurilor contabile cu cele din programele de gestiune;
  • Verifici evidența operativă în programele de gestiune;
  • Asiguri respectarea legislației în vigoare cu privire la documentele cu regim special;
  • Întocmești diverse situații și lucrări la solicitarea managerului direct;
  • Participi la inventarierea patrimoniului societății și la valorificarea inventarierii în conformitate cu deciziile managerului direct.

Ca să devii în scurt timp un membru de bază în echipa noastră, vei avea nevoie de:

  • Studii economice superioare;
  • Cel puțin 3 ani experiență într-o poziție similară;
  • Cunoștințe temeinice de legislație din domeniul financiar-fiscal și contabil;
  • Cunoștințe de contabilitate financiară și de gestiune;
  • Cunoștințe de operare PC;
  • Atenție la detaliu și acuratețe în înregistrarea operațiunilor;
  • Promptitudine și eficiență în efectuarea lucrărilor;
  • Capacitate de organizare.

Aplica Online

Mecanic Auto – punct de lucru Pantelimon, Bd. Biruinței nr. 11

Descrierea jobului:

  • Realizarea operaţiunilor de evaluare a stării tehnice, identificarea neconformităţilor mecanice ale autovehiculelor;
  • Operaţiuni specifice de reparaţii şi întreţinere autovehicule, în conformitate cu manualele de reparaţii specifice pe intervenţie, dar şi asimilarea documentaţiilor tehnice de reparaţii, potrivit cerinţelor producătorilor.

Candidatul ideal:

  • Studii medii tehnice (profil mecanică auto);
  • Experiență de minim 2 ani în domeniul auto;
  • Cunoștințe de întreținere și reparații autovehicule;
  • Cunoștințe tehnice de limba engleză;
  • Permis categoria B;
  • Seriozitate;
  • Dorința de a oferi servicii de calitate, la fel ca noi!

Aplica Online

Electrician Auto – punct de lucru Pantelimon, Bd. Biruinței nr. 11

 

Descrierea jobului:

  • Diagnostichează și interpretează defecțiunile electrice/electronice la autoturismele repartizate;
  • Întocmește necesarul de materiale și efectuează reparațiile electrice/electronice;
  • Participă la cursuri periodice de specialitate.

Candidatul ideal:

  • Studii medii tehnice (profil electrician auto);
  • Experiență de minim 3 ani in domeniul auto (obligatoriu);
  • Experiență într-un service auto din rețeaua VW (avantaj);
  • Cunoștințe de electrică auto (nivel mediu sau avansat);
  • Capacitatea de a consulta o documentație tehnică în limba română sau engleză;
  • Permis categoria B;
  • Seriozitate;
  • Responsabilitate;
  • Orientare spre dezvoltare profesională.

Aplica Online